Extreme

 

Zajęcia skierowane do osób chcących skupić się na budowaniu wytrzymałości. Treningi w formie dłuższych 60-75 minutowych, wymagających zadań typu EMOM lub AMRAP, z ukierunkowaniem na duże spalanie kalorii oraz pracę w wysokich zakresach tętna. Połączenie biegania, ćwiczeń siłowych i wytrzymałościowych. Celem treningów jest zwiększenie wydolności tlenowej, czy też podkręcenie metabolizmu za pomocą interwałów.

warm-up-training

Masz pytania?

Zadzwoń do nas: +48 61 278 58 37

Cross training

FAQ

Najczęstsze pytania i odpowiedzi

8 tygodni. Zaczynamy od niskiej intensywności i skupiamy się na poprawieniu Twojej  sprawności. Dopiero w drugim etapie kursu przygotowujemy Cię do regularnych treningów w naszym klubie

24 treningi. Cały program składa się z 24 treningów wykonywanych pod okiem certyfikowanego trenera. U nas nigdy nie zostajesz sam! Treningi zawsze odbywają się o tych samych godzinach!

Nad swoją formą pracujesz w małej zamkniętej grupie. Dzięki czemu zawsze jesteś pod czujnym okiem naszego trenera. Dodatkowo poznajesz fantastycznych ludzi!

Kurs jest przygotowany z myślą o osobach początkujących dlatego każdy sobie na nim poradzi.

Nie akceptujemy żadnych kart benefit w naszym klubie. Ma to związek z bezpieczeństwem jakie chcemy zapewnić wszystkim klubowiczom. Kupić karnet w klubie może tylko osoba, która przeszła kurs ON RAMP lub WARM UP.

Wystarczy wziąć ze sobą sportowy strój w którym czujesz się swobodnie, buty na zmianę. Warto wcześniej zjeść pożywny posiłek. Pamiętaj jednak o godzinnej lub dwugodzinnej przerwie

Zobacz ostatnie newsy

Blog