Jest to cykl treningów przeznaczonych dla mam, tych z niemowlakami oraz tych przyszłych mam.

Przygotowaliśmy ofertę dla trzech grup:

  • MAMY W CIĄŻY (po I trymestrze)- Program ćwiczeń dla przyszłych mam, które chcą aktywnie przygotować się do porodu. Proponowany trening jest bezpieczny, zakończony ćwiczeniami oddechowymi i relaksacyjnymi. Umiarkowana, ale regularna aktywność fizyczna w okresie ciąży przynosi udowodnione korzyści zarówno w trakcie samego porodu, jak również w okresie połogu. Pomaga utrzymać odpowiednią siłę mięśni stabilizujących kręgosłup, a także podtrzymuje sprawność układu krążenia oraz układu oddechowego. Aktywność przyszłej mamy pozwala na szybszy powrót do formy sprzed ciąży
  • MAMY Z DZIEĆMI W WIEKU NIEMOWLĘCYM – (6 tygodni po porodzie naturalnym, a 12 tygodni po cesarskim cięciu) – zajęcia aktywna mama to zajęcia specjalnie przygotowane dla Mam z dziećmi w wieku niemowlęcym. Już po kilku tygodniach po urodzeniu dziecka możesz szybko wrócić do formy ćwicząc w obecności swojej pociechy (6 tygodni po porodzie naturalnym, a 12 tygodni po cesarskim cięciu – zawsze za zgodą lekarza). Są to zajęcia, dzięki którym zgubisz zbędne kilogramy, uelastycznisz, wzmocnisz brzuch oraz ramiona i plecy. Oprócz poprawy sprawności fizycznej oderwiesz się od rutyny dnia codziennego i z pewnością poznasz koleżanki do spacerów.

Przed przystąpieniem do ćwiczeń każda z Pań zobowiązana jest do bezwzględnej konsultacji z lekarzem ginekologiem, prowadzącym ciążę, w celu upewnienia się, że nie ma przeciwwskazań do wykonywania ćwiczeń.

Zajęcia w małej grupie

Zapisz się już dziś

Masz pytania?

Zadzwoń do nas: +48 576 235 786

Zobacz ostatnie newsy

Blog