Booty

 

Która z nas nie chce mieć pięknie uwydatnionych, jędrnych pośladków? Chyba wszystkie jesteśmy zgodne, że dążymy do zgrabnej pupy. 

Ale trening grupy mięśni pośladkowych niesie za sobą więcej niż tylko piękny wygląd!

Poprzez wzmacnianie mięśni pośladkowych możesz znacznie poprawić postawę ciała oraz swoją siłę i wytrzymałość! Co oznacza, że zajęcia booty przeznaczone są zarówno dla kobiet jak i mężczyzn! 

Podczas, gdy na co dzień dużo czasu spędzamy siedząc przy komputerze czy w samochodzie bądź co gorsze dużo leżymy nasze pośladki zanikają! Mięśnie pośladkowe stają się nieaktywne przez co podczas zwyczajnych codziennych czynności takich jak stanie czy chodzenie zniekształca się cała nasza sylwetka. 

Nieaktywny pośladek wymusza na kręgosłupie kompensacje co powoduje pogłębioną lordozę odcinka lędźwiowego kręgosłupa oraz bardzo często również pogłębienie kifozy odcinka piersiowego.  

Często zdarza się również, że przez nieaktywny pośladek dochodzi do kontuzji kończyn dolnych. 

Treningi booty nakierowane są głównie na grupę mięśni pośladkowych, ale też w dużym stopniu angażują do pracy również mięśnie z grupy kulszowo-goleniowych czy czworogłowe uda. Są to miejsca, gdzie bardzo często obserwujemy pojawiający się cellulit. Organizm poprzez systematyczny ruch oraz ćwiczenie tych partii mięśniowych zaprzestanie magazynować limfę, co zaowocuje redukcją cellulitu.

Poprzez regularne treningi booty nie tylko szybko zauważysz, że są one uwydatnione i jędrne. Zaprocentuje to również na twoim zdrowiu! Skorygowanie wad postawy ciała z pewnością zapewni poprawę funkcjonowania Twojego organizmu, ale co więcej doda Ci pewności siebie!

Trening booty składa się z 5 części:

  1. krótkiej rozgrzewki,
  2. aktywacji mięśni pośladkowych za pomocą gum miniband/powerband,
  3. ćwiczeń siłowych z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała oraz dodatkowego sprzętu jak gumy miniband/powerband, kettle, hantle, sztangi itp. (obciążenia dostosowane są do poziomu zaawansowania osoby),
  4. wzmocnienia mięśni core,
  5. rozciągania.
crossfit begginers

Blog