Lowerbody

Trening na nogi i tyłeczek!

Zajęcia #LOWERBODY to świetny trening dla Pań jak i Panów!🙋🏼‍♀️🙋🏻‍♂️
Nie musicie tylko robić przysiadów na suwnicy by pracować nad swoimi nogami i pośladkami🍑
Czy wiesz, że…
👉Poprzez wzmacnianie mięśni pośladkowych możecie poprawić, nie tylko swoją wytrzymałość, ale także poprawić postawę ciała!
👉 Wielu z nas ma siedzącą pracę, bez ruchu i treningu nasze pośladki… zanikają! 😲 Mięśnie pośladkowe stają się nieaktywne przez co podczas zwyczajnych codziennych czynności takich jak stanie czy chodzenie zniekształca się cała nasza sylwetka.
👉 Nieaktywny pośladek może powodować bóle kręgosłupa i kontuzje nóg:(
Przychodzimy z pomocą!
Treningi #LOWERBODY nakierowany jest głównie na grupę mięśni pośladkowych, ale też w dużym stopniu angażują do pracy również mięśnie nóg.
Poprzez regularne treningi, nie tylko szybko zauważysz uwydatnione pośladki ale i jędrne nogi🍑
Do zobaczenia na treningu!🍑💪

Zobacz ostatnie newsy

Blog