Total

Trening wzmacniający, podczas którego wysiłkowi poddawane są wszystkie partie ciała. Dzięki różnorodności ćwiczeń może być zawsze dostosowany do osób w każdym wieku i na dowolnym poziomie zaawansowania treningowego.

Trening składa się z trzech głównych elementów:
– ćwiczenia w zawieszeniu – wykorzystujące umocowane na odpowiedniej wysokości taśmy treningowe. Ten rodzaj treningu wymyślono dla komandosów Navy SEALs, w celu wykonania pełnego treningu w dowolnych warunkach z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała

– ćwiczenia CORE – wzmacniające mięśnie głębokie tułowia, które są odpowiedzialne za stabilizację centralną. Trening ten opiera się na ćwiczeniach w pozycjach statycznych (np. podporach przodem lub bokiem) oraz w pozycji leżącej z kontrolą oddechu

– ćwiczenia CARDIO – uzupełniające powyższy trening o ciągły wysiłek o umiarkowanej intensywności. Opierają się na wysiłku tlenowym z ciężarem własnego ciała lub z wykorzystaniem ergometrów wioślarskich oraz rowerów

Urozmaiceniem treningu TOTAL jest wprowadzanie ćwiczeń statycznych i dynamicznych z wykorzystaniem dodatkowego sprzętu: piłek, hantli, gum oporowych itp.

Głównym celem zajęć jest zaangażowanie wszystkich partii ciała, pobudzając je do pracy w możliwie zróżnicowany fizjologicznie sposób, łącząc cechy treningu siłowego z wysiłkiem tlenowym.
Połączenie ćwiczeń w zawieszeniu, ćwiczeń CORE oraz CARDIO składa się na wszechstronny trening zarówno dla osób początkujących jak i posiadających dłuższy staż treningowy.

PÓŁKOLONIE SPORTOWE! Napisz po więcej informacji! :)